سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ریش تراش و معرفی برترین های آنها

ریش تراش و معرفی برترین های آنها

  1. حرکت تیغه‌ها به عقب و جلو
  2. ریش تراش‌هایی که قسمت‌هایی در سر آن‌ها به صورت دورانی حرکت می کنند. بررسی‌ها نشان می‌دهد که نتیجه‌ی حاصل از هر دو نوع، شبیه به هم است و نمی‌توان هیچ‌یک از این دو سیستم را بر دیگری ترجیح داد و انتخاب هریک، بستگی به سلیقه‌ی شخصی افراد دارد.
  • اگر به داشتن میزان به‌خصوصی از ریش علاقمند هستید، بیش‌تر به سراغ ریش‌تراش‌هایی بروید که شانه‌های زیادی دارند.
  • بعضی ریش تراش‌ها در حالت اصلاحِ خیس نیز قابل استفاده هستند و معمولاً تمیز کردنشان راحت‌تر است.
  • برخی ریش تراش‌ها، هم دارای کابل و قابل استفاده‌ی مستقیم و هم دارای امکان شارژ هستند.
  • بعضی ریش تراش‌ها مدت زمان شارژ باقی‌مانده را نشان می‌دهند.
  • مدت زمان شارژ شدن ماشین‌های ریش تراش می‌تواند متفاوت باشد.

ما تمامی مزایای مختلف یک ریش تراش را در زیرمجموعه‌ای از انواع ریش تراش چرخشی (سه تیغ ) و فویل (تخت ) و بر اساس برند در قالب ،محصولات معتبرترین برندهای جهان از جمله: ریش تراش فیلیپس – براون – پاناسونیک و وال برای شما گردآوری کرده‌ایم.همچنان شما میتوانید ماشین اصلاح مو سر را نیز برای در کنار داشتن این محصولات داشته باشید. در ضمن، فروشگاه اینترنتی شیک فام در تمام مراحل خرید با حفظ سرعت‌عمل در کنار شما خواهد بود و تضمین‌های ذکر‌شده برای محصولات آن، صد درصد واقعی است.

چرا ریش‌تراش فیلیپس at890؟

یکی از اصلی‌ترین عوامل سوزش پوست صورت آقایان، اصلاح خشک است. ادامه‌ی این رَوند و تکرار اصلاح خشک، بخصوص در مورد پوست‌های حساس، می‌تواند ابتدا با بروز جوش‌های ریز و التهابات پوستی مختصر خود را نشان داده و در صورت عفونی شدن به مشکلات جدی‌تر پوست نظیر «فولیکولیت» منجر شود.

به بیان ساده، فولیکولیت به گیر افتادن مو در لایه‌ی پوست گفته می‌شود. این عارضه‌ی پوستی باعث به وجود آمدن درد و نیز التهاب در پوست صورت شده و یک کیسه‌ی چرکی دردناک و قرمزرنگ در چهره‌ی شخص به وجود می‌آورد.

یکی از دلایل سوزش پوست صورت در هنگام اصلاح، مرطوب نبودن صورت است. این‌یکی از نکته‌های مهم است که نباید آن را فراموش کنیم. در اصلاح مرطوب، موهای صورت تا 30 درصد از حجم رطوبت را جذب می‌کنند و صاف‌تر می‌ایستند. مو با جذب آب تا حد زیادی ضعیف شده و اصلاح صورت آسان‌تر انجام می‌شود.

حال که به لزوم پرهیز از اصلاح مداوم خشک پی بردیم، اصلاح با تیغ و یا ماشین ریش‌تراش را در گزینه‌های خودخواهیم داشت، اصلاح با تیغ، معایب التهاب پوست و صدمه دیدن لایه‌ی رویی پوست را دارد.

از سوی دیگر اصلاح با ماشین ریش‌تراش، جزو ایمن‌ترین، راحت‌ترین و پرطرفدارترین گزینه‌های اصلاح در جهان است ولی در مورد اصلاح مرطوب با ماشین ریش‌تراش تا مدت‌ها رابطه‌ی یک دستگاه الکتریکی با آب، مقدور و منطقی شمرده نمی‌شد؛ تا این‌که با پیشرفت فناوری، نسل جدیدی از ماشین‌های اصلاح به بازارهای جهان آمد که قابلیت استفاده به‌صورت خشک و مرطوب داشتند.

 

 

چرا ریش‌تراش براون cc 9290؟

یکی از مشکلاتی که گاه خریداران ریش‌تراش با آن مواجه می‌شوند گلایه از عدم کاراییِ کامل ریش‌تراش خریداری‌شده برای اصلاح موهای بلند است.

یکی از ویژگی‌های اصلی ماشین ریش‌تراش براون cc 9290 کاربرد آن در اصلاح موهای دراز است. تکنولوژی اصلاح آن برش مستقیم و دارای تیغه‌ی اصلاح فویلی (تخت) است. ماشین ریش‌تراش براون cc 9290 هر نوع ریش و سبیل دراز را به‌راحتی اصلاح خواهد کرد.

همچنین برای در امان ماندن از انواع حساسیت‌های پوستیِ ناشی از اصلاح که گاه می‌توانند به امراضی مانند «فولیکولیت» نیز تبدیل شوند؛ می‌توانید از این ماشین ریش‌تراش با اطمینان استفاده کنید زیرا ریش‌تراش براون cc 9290 برای پوست‌های بسیار حساس طراحی‌شده است.

هم‌چنین با خرید این محصول، شما در مورد دیر حاضر شدن در هیچ جلسه یا ملاقاتی نگرانی نخواهید داشت زیرا ماشین ریش‌تراش براون cc 9290 از جنبه‌ی سرعتِ اصلاح نیز جزو بهترین ریش‌تراش‌های مارک براون محسوب می‌شود.

ازلحاظ جنس بدنه، در ریش‌تراش براون cc 9290 نسبت به سایر مدل‌های سِری 9 ماشین اصلاح براون، مقدار بیش‌تری روکش کروم استفاده‌شده و پلاستیک کم‌تری به‌کاررفته است لذا، امتیاز بدنه‌ی محکمِ ماشین ریش‌تراش براون cc9290 و دسته‌ی ارگونومیک و ضد لغزش و نیز سبکی آن را نیز ازنظر دور ندارید.

تمیز کردن ریش‌تراش براون cc 9290 با استفاده از دستگاه شستشوی آن به‌صورت کامل انجام می‌شود و هیچ‌گونه حباب یا بقایای اصلاح در قطعات آن باقی نمی‌ماند.

منبع : خرید اینترنتی شیک فام